Vi søker ny administrasjonsmedarbeider

brenne | august 25th, 2021 - 16:03

Vil du være med å drifte en spennende flerkulturell menighet på Holmlia i Oslo?

Vi søker en administrasjonsmedarbeider i 20% stilling til å koordinere våre ulike aktiviteter og promotere og administrere utleie av lokalene våre.

Hvem er du?

• Vi ser etter deg som er engasjert for at Guds rike skal nå nye mennesker og som vil bruke dine administrative evner i tjeneste for Gud i en deltidsstilling.
  • Vi søker deg som kan bruke sosiale medier og digitale verktøy og som liker å snakke med mennesker.
  • Vi søker deg som er fleksibel, selvstendig og som det er lett å samarbeide med.

Hvem er vi?

• Misjonskirken Oslo Syd ligger på Holmlia i Oslo. Menigheten har mennesker fra mange nasjonaliteter
  • Menigheten driver diakonalt arbeid i form av matutdeling og språkkafe. Vi er engasjert både utenlands og innenlands, har ukentlige gudstjenester, oppbyggelige møter og barne- og ungdomsarbeid.
  • Vi bygger nå om lokalene, og skal når de er ferdige (i høst) leie disse ut når vi ikke selv bruker dem.

Stillingens innhold:

• Administrasjonsmedarbeiderens oppgave er å promotere utleie og følge opp leietagere på administrativt nivå.
  • Koordinere tjenester i gudstjenester og møter
  • Oppdatere nettsider og sosiale medier,
  • skrive søknader og gjøre forefallende kontorarbeid.

Vi tilbyr:

• Fleksibel arbeidstid
  • Nye gode lokaler å arbeide fra
  • Hyggelige, fleksible medarbeidere
  • Flerkulturelt miljø
  • Et års engasjement, med mulighet for forlengelse.
  • Lønn etter Misjonskirken Norges lønnstariff
  • Tiltredelse snarlig, etter avtale.

Søknad:

Mer informasjon: Kontakt pastor Pål Brenne på telefon 41204646 eller styreleder Hanne Hodnebrug, telefon 92658977.

Both comments and pings are currently closed.