Nye ansatte i Misjonskirken

brenne | mai 8th, 2014 - 10:22

nye_ansatte
Vegard Schow og Elisabeth Kvilesjø er ansatt som henholdsvis lovsangsansvarlig og barnearbeider, begge i 20% stilling.

Vegard-msn
Vegard Schow er 41 år, musiker og musikkprodusent. Han er medlem i menigheten og  har vært lovsangsleder i flere år.  Han er gift med Ingvil og er far til Miriam og Joel. Vegard er oppvokst på Greverud der han nå også bor, men han har også bodd flere år i Oslo og Bergen. Vegard har lang og bred erfaring som musiker og lovsangsleder fra mange sammenhenger. Vi er veldig glad for å ha han blant oss, nå også som ansatt med ansvar for musikk og lovsangstjenesten i menigheten.

elisabeth_msn
Elisabeth Kvilesjø er 21 år og student. Hun er oppvokst i Kråkstad misjonsmenighet, har  hatt ulike lederfunksjoner der og mange i menigheten kjenner henne fra  felles barne- og ungdomsleire  i distriktet.  Hun har vært korttidsmisjonær i Colombia og utvekslingstudent i USA.  Elisabeth er en glad i Jesus og i  barn. Vi er veldig glad for å ha henne hos oss.  Hun vil primært ha ansvar for søndagskolen.