Vi søker ny medarbeider!

Svend Ole Kvilesjø | oktober 1st, 2021 - 23:01

Misjonskirken Oslo Syd søker ny administrasjonsmedarbeider i 40 % høsten 2021.

Vil du være med å drifte en spennende, flerkulturell menighet på Holmlia i Oslo?

Vi søker en administrasjonsmedarbeider til å koordinere våre ulike aktiviteter og promotere og administrere utleie av nye og freshe lokalene våre.

Hvem er du?

* Vi ser etter deg som er engasjert for at Guds rike skal nå nye mennesker – og som vil bruke dine administrative evner i tjeneste for Gud i en deltidsstilling.

* Vi søker deg som kan bruke sosiale medier og digitale verktøy og som liker å snakke med mennesker.
* Vi søker deg som er fleksibel, selvstendig og som det er lett å samarbeide med.

Hvem er vi?

* Misjonskirken Oslo Syd ligger på Holmlia i Oslo. Menigheten har mennesker fra mange nasjonaliteter.

* Menigheten driver diakonalt arbeid i form av matutdeling og språkkafe. Vi er engasjert både utenlands og innenlands, har ukentlige gudstjenester, oppbyggelige møter og barne- og ungdomsarbeid.

* Vi bygger nå om lokalene, og skal når de er ferdige (sent i høst) leie disse ut når vi ikke selv bruker dem.

Stillingens innhold:

– Koordinere tjenester i gudstjenester og møter.

– Oppdatere nettsider og sosiale medier.

– Følge opp leietagere på administrativt nivå.

Vi tilbyr:

– Fleksibel arbeidstid.

– Nye gode lokaler å arbeide fra. (Gangavstand fra tog- og busstopp.)

– Hyggelige, fleksible medarbeidere.

– Flerkulturelt miljø.

– Et års engasjement, med mulighet for forlengelse.

– Lønn etter Misjonskirken Norges lønnstariff.

– Tiltredelse snarlig, etter avtale.

Søknad:

– Søknad med referanser sendes til misjonskirkenoslosyd@gmail.com
Søknadene behandles fortløpende.

Mer informasjon:
Kontakt pastor Pål Brenne, 41204646 eller styreleder Ivar Liabø, 90987810.

Both comments and pings are currently closed.