Onsdag: Bønnemøte

admin | juni 22nd, 2021 - 11:26

Vær ikke bekymret for noe, men la i alle ting bønneemnene deres komme fram for Gud i påkallelse og bønn med takk. (Filipperne 4:6)

Hver onsdag kl 20.00 – 21.00 har menigheten bønnemøte. Alle er velkommen til å delta på bønnemøtene. Man trenger ikke ha en spesiell bønnetjeneste, bare en lyst til å tilbringe tid med Jesus i bønn og lovprisning.

Nå foregår bønnemøtene våre kun digitalt. Møterommet er på Zoom. Klikk her for å logge deg på.

Bønn er en viktig del av menighetens og de enkelte kristnes liv. Selv om det private bønnelivet er viktig, tror vi det er en helt nødvendig del av menighetens liv at vi også  kommer sammen som menighet for å be og lovprise Jesus. Dette skjer både i gudstjenestene, i cellegruppene/nærfellesskapene, i barne- og ungdomsarbeidet og i egne bønnemøter.

Ønsker du forbønn. Har du bønnebehov, ting du ønsker forbønn for: da kan du enten komme på bønnemøtet (digitalt, på nett), eller ta direkte kontakt med menighetens pastor, Pål Brenne. Det vil da bli tatt med i bønn i førstkommende bønnemøte.